۱۳۸۸ مهر ۲۸, سه‌شنبه

کودکی ام

دیروز گذارم افتاد به میدون انقلاب
از زمانی که یادم هست این میدون رو شلوغ دیدم
پر از هیاهو و تکاپو
جاتون خالی از پیراشکی فروشی نرسیده به کارگر هم یه دونه پیراشکی داغ خریدم و تناول نمودم بسی خوشمزه بود فقط نمی دونم چرا اینقدر تحلیل رفتن بیچاره ها کوچولو شدن حسابی پیراشکیا :دی
خلاصه یاد دوران شیرین کودکی افتادم
نمی دونم چرا اونزمان از هر جا می خواستیم هر جا بریم باید یه دور از این میدون رد می شدیم.
محل کار مامانم تو طالقانی بود بیمارستان ایرانشهر شایدم بخاطر همین موضوع بود.در کل من هیچ وقت از این میدون خوشم نیومده
یه بارم وقتی بشدت کوچک بودم از اونجاییی که از زمانی که هنوز بدنیا نیومده بودم علاقه وافری به استقلال داشتم این حس استقلال طلبیم باعث شد گم شم و جند ساعت بعد پیدا شم.
یادش بخیر آقا پلیسه بغلم می کرد می برد بقالی(اون زمان هنوز سوپر اختراع نشده بود) واسم خوراکی می خرید .
خلاصه دیروز کلی نوستالوژیک زده شدم من


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر