۱۳۸۸ مهر ۲۹, چهارشنبه

شغل شریف من 2

مشتری بوکانی منو که یادتونه ( میتونید به پست شغل شریف من مراجعه کنید)
کار به ابنجا رسید که یه روز بهش فرجه دادم .بازم پرداخت نکرد ! منم بهش گیر ندادم گفتم قبل تعطیلات اذیتش نکنم.شنبه که 25 بود بازم پرداخت نکرد و طبق معمول ماههای گذشته بازم قطعش کردیم
ولی این دفعه بازم پرداخت نکرد :دی
خلاصه جواب تلفنم که نمی داد .
بعد از کلی پیغام و پسغام که چک تضمینتونو داریم می خوابونیم به حساب مدیر مالیمون دلش براش سوخت باهاش صحبت کرد( پیغام گذاشتم زنگ زد)
نتیجه اخلاقی این شد که قرار شد نصفیشو 6 آبان بده باقیشو 11 آبان و من چون مطمئن هستم پرداخت نمی کنه با مدیر مالیمون سر ناهار رفتاری شرط بستم
حالا از شانس گند من ایندفعه به موقع پرداخت می کنه :دی

۳ نظر:

  1. ايشالا پرداخت نميكنه تو شرطو ميبري ندا جون :)

    پاسخحذف
  2. age enghadr shanset bade o hatman pardaakht mikone behet pishnehad midam ke hatman har maaah ro in dastan shart bebandiii o hagh o hesaaab begiiiri az modir maliiiton chon ba ye nahar talaba ro zende mikoni
    albate to roo kheili chiiza mitoni shart bebandiiia faghat khodaiiish ro kharab nashodane sakhtemon shahed ooonam to sa@ edaari shart naband :d

    پاسخحذف
  3. 1-ا تو هم متوجه شدی شانس من بده؟
    2- این شرط یه طرفس اگه پول نده هیچی عاید من نمیشه.
    3-اون ساختمون شاهدو خودم یه روز تو سرتون خراب می کنم:دی
    حالا چه تو ساعت اداری چه خالجش
    خیلی :دی

    پاسخحذف