۱۳۸۸ مهر ۲۰, دوشنبه

شغل شریف من

عجب دنیای غریبیه به خدا
اگه پروفابل منو مطالعه نموده باشید گفتم چیکارم
از این همه سمتو القاب( آخه کارشناس فروش هم بهش اضافه شد) اسیر این وصول مطالباتم من:دی
به قول همکارام داروغه یا شر خر شرکت :)))))))))))))))))
در این راستا خوب هر مشتری یه قلقی داره که اگه بدونی کارت خیلی راحت می شه
بعضی وقتام یه سری مشتریای گلم توشون پیدا میشه که 1 روز در ماهو به خودشون اختصاص می دن و میشه روزشون
مثل امروز که روز آقای پاریاد نامگذاری شده
این دوست خوبمون مثل من عجیب عاشق بازیه
بنده خدا کرده (به ضمه ک )اهل شهرستان بوکان و فکر می کنه خیلی در حق کردها اجحاف می شه (!!!!!)
کلی بهش حال دادیم( لفظ بهتری پیدا نکردم شرمنده) گفتیم 20تم بده شارژتو ولی امممممممممممممممممما
گفتم عجیب عاشق بازیه
بازیمون اینجوریه
تا ظهر بهش می زنگم اره بده تیشه بگیر
می بینم انگار نه انگار ظهر قطش می کنم
بعد ایشون می زنگن اره و تیشه ردو بدل میشه
بعد از 2 ساعت که قطعه میبینه این شتریه که 20تم هر ماه در خونش می خوابه به غر و عجز و لابه و این حرف و حدیثا میره پرداخت می کنه
بعد ما وصلش می کنیم
20تم تموم میشه و ما از پاریاد پول گرفتیم
هر چی هم می گم تو که امروز باید پرداخت کنی مومن ، چرا با خودتو من اینکارو می کنی ؟
به خرجش نمیره که نمیره
ولی اما چون امروز حالم خوب بود نمی خواستم بد شه گفت فردا پرداخت کنم گفتم باشه
خدا فردارو بخیر بگذرونه.خیلی :دی

۱ نظر: