۱۳۸۸ آبان ۲, شنبه

خنده ممنوع

دیدی توروخدا ؟ بعد از یه عمر مردمو سرکار گذاشتن چه شیرین گذاشتن تو کاسه ی ما!!!؟؟؟؟
دو هفته آزگار فکر می کردم موبم (تلفن همراه) یه طرفه شده متعجب از اینکه چرا پس قطع نمی شه
5 شنبه هفته پیش فهمیدم کل این دوهفته یه طرفه که نشده بودم هیچ شدیدا دوطرفه بودم.(1)
قصه از این جا شروع شد که 2 هفته پیش خواستم به یه بنده خدایی بزنگم پیغام گرفتم کع در برقراری ارتباط برای شما مقدور نمی باشد نگو همون موقع فقط نمی باشیده بود بعدش میشده و ما غافل !!!
خلاصه هنوز که هنوزه دارم همینطور پشت سر هم خجالت می کشم

پانوشت:
(1) خندیدن به این پست پیگرد غیر قانونی دارد.

۳ نظر:

  1. انقدر باهوش هستی که بشناسی۲ آبان ۱۳۸۸ ساعت ۱۶:۱۳

    بعضی وقتها آدم وقتی میفهمه موبش (تلفن همراهش)هنوز وصله بهتره از بعضی دوستهای قدیمی یه حال واحوالی بپرسه ، خصوصا" اگه در غیابشون یه دنیا گله پیش بقیه ی دوستها جا گذاشته باشه!
    انقدر با هوش هستی که بشناسی ، خوش باشی.

    پاسخحذف
  2. یه دنیا گله؟
    تا اونجا که یادم میاد اهل گله و گلایه اونم پشت سر کسی نیستم.(اگه منو خوب می شناسی می دونی زیادی جسورم که حرف تو دلم نگه ندارم)در ثانی تو که گلایه شنیدی چرا زحمت یه تماسو به خودت نمی دی؟
    شاید من بیصبرانه در انتضار شنیدن صدات باشم:دی
    در اخر : نشناختمت ( می تونی به هوشم شک کنی):)))))

    پاسخحذف
  3. mobile manam az sob be hame mige ke khamushe ,hata be khode man vaghti az ye khate dige migiramesh,vali jelo cheshme mane va roshane!!dar har surat vase man khube chon yeki az arezuham ine ke mobile ndashte basham!!merC ke bem sar zade budi,bazam bia:)inja kheyli ba nameke, az chizi ke zire esme bloget neveshti kheylii khosham umad

    پاسخحذف