۱۳۸۹ فروردین ۲۲, یکشنبه

پایان تو

خداحافظ شریک رویاهای من
رویای نو مبارک

۱۴ نظر:

  1. خياي ناراحتي بي خيال ادماي بي معرفت شو

    پاسخحذف
  2. نه ناراحت نیستم
    رفتن آدما دلیل بی معرفتیشون نیست
    من حق دارم دوست داشته باشم
    دیگری حق داره دوست نداشته باشه
    باید به حقوق هم احترام بزاریم
    من ناراحت نیستم

    پاسخحذف
  3. خيلي خوبه كه ناراحت نيستي . ادم صادق مثل تو هيج وقت شكست نمي خوره .افرين.منم مثل تو فكر مي كنم. من هم منظورم داشتن روحيه بود كه داري و الا بي خيالي كه راه حل نيس

    پاسخحذف
  4. تو هر روز با نوع زندگیت اتفاقایی که فردا قراره برات بوجود بیاد رو خلق می کنی .
    می تونی سرشار از شادی و اعتماد باشی
    می تونی سرخورده و پشیمون
    حق انتخاب با توئه
    خوشحال می شم بدونم چه کسی برام کامنت می زاره
    از طرز نوشتنت نتونستم بشناسمت .
    فکر کنم جزء غریبه های اشنایی :)

    پاسخحذف
  5. نه واقعا نمي شناسمت ولي خيلي نوع جمله هات واسم اشنا بود مثه خود خودم ، بعضي اوقات ادم جيزايي رو در جايي ميبينه كه اصلا قبلا هيج ارتباطي باهاشون نداشته بعد كه ميبينه ميكه جه قدر اين دنيا تو بزركيش كوجيكه. 1 حرف از ته دل كفتي من كه دنبال جيز ديكه بودم ديدم حس كردم بايد با اين جمله صحبت كنم كاش من هم اين كار و مثه تو 1 جاي نا اشنا انجام ميدادم يكي اينجوري واسم جواب مي زاشت خيلي خوشحال مي شدم .

    پاسخحذف
  6. راستشو بخوای هر رهز چک می کنم ببینم جوابمو دادی یا نه :)
    تنهایی 2 نوعه
    یا جدان کسی در کنارت نیست
    یا با اینکه خیلی دورت شلوغه احساس تنهایی می کنی
    چند وقتیه گرفتار تنهاییه نوع دوم شدم
    اگه ادما یاد بگیرن رها باشن یه روز بلاخره زندگی خودش با دستای خودش میان سهمشونو می ده
    مجبور نمی شن دنبالش بگردن

    پاسخحذف
  7. پس سر نخ ماجرا مشخص شد . منم به نوع دو گرفتار شدم
    ممنونم واسه جمله اول

    پاسخحذف
  8. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  9. چرا ديگه پيام نذاشتي و پيامتو پاك كردي ؟ facebooketo check nemikoni

    پاسخحذف
  10. چون ترجیح میدم وقتی دارم تو به محیطی با کسی صحبت می کنم فقط تو اون محیط باشه
    قانونم نقض شد
    خدا نگه دار

    پاسخحذف
  11. خودت اين پيام و گذاشتي يادت رفته ؟؟"خوشحال می شم بدونم چه کسی برام کامنت می زاره" من از اول هم ميتونستم تو فيس بوك پيغام بذارم . در اين حالت نبايد ادرس فيس بوكتم ميذاشتي تو اين پج . به نظر تو كسي با خوندن اين جملت چه برداشتي مي كنه ؟؟ :))

    پاسخحذف
  12. می تونستی اینجا خودتو معرفی کنی و حالا آدرس FB تم بدی :)

    پاسخحذف
  13. ها ها ها خيلي باحالي ...اگه كسه ديگه اينجا در خواست مي كرد اين كارو ميكردم... در هر صورت تو به چيزي كه خواستي رسيدي .... فقط يكم صداقت كاراتو بيشتر كن..ادم صادق ناراحتي واسش پيش نمياد چون حرفشو عملشو انتظاراتش يكيه...
    دفعه قبل يادم شد بگم.....
    خدا نگه دار..

    پاسخحذف